DE CE CAPUL NORD?

O excursie in cel mai indepartat si nordic punct din lume este o provocare. Noi am fost si a fost mai simplu decat ne asteptam. Detalii la cerere si chiar insotitori!!!

miercuri, 9 iulie 2008

Alba Iulia - Capul Nord sau "nu merita sa mori pana nu vezi"

O vizita la Capul Nord sau Nord Kapp pare un vis de nerealizat sau un alt taram pe Terra. In urma cu un an, am simtit ca destinatia pentru concediu trebuie sa fie Capul Nord. Nu stiam nimic iar internetul imi dadea o dimensiunea prea mare a starii de fapt. Familia a acceptat tacit propunerea de a merge intr-o excursie in nordul indepartat si, de la o idee, s-a conturat un proiect de excursie. Pentru ca sora mea insista sa ii dau detalii, intr-o duminica ce anticipa data plecarii cu vreo doua saptamani, l-am intrebat pe Google ce stie despre Capul Nord, altceva decat site-urile si informatiile postate aiurea de agentiile de turism. Raspunsul sistemului a fost www.arbeit.ro, un site profesional in care patronii au facut o astfel de incursiune si au lasat un izvor de incredere ce se numeste Jurnal de calatorie in format electronic. Concluzia desprinsa a linistit spiritele si a descretit fruntile. Plecand de la experienta mea, vreau ca si tu sa fii SIGUR si convins ca mergand la Capul Nord vezi lucruri, peisaje, fenomene, care nu pot fi descrise in cuvinte sau reflectate in imagini, oricat spirit narativ am avea. Site-ul care ne-a incurajat descria un traseu invers celui imaginat de mine, plecarea prin Polonia - Finlanda si intoarcerea prin Norvegia - Germania. In urmatorul articol ma opresc asupra traseului si a elementelor tehnice daca am trezit interesul si dorinta de a vedea Nord Kapp.

Niciun comentariu: